2/07/2014

Fairy Tail Erza Scarlet Papercraft

Hello everyone !

Time to continue my Fairy Tail Papercraft serie, this time it's Erza Scarlet, the red hair armor changing mage !!

THE MODEL






Just like Natsu, this model is surprisingly easy and straightforward BUT only the hands might give you some troubles so be careful !

Difficulty : Medium

Size:
H: ~33cm
W: ~15,5cm
D: ~13,5cm

Download link : https://www.mediafire.com/?3k8eh6cgsbjkndk

I really hope you like this model and that you'll enjoy building it !

If you like my work, don't hesitate to support me with a Paypal donation by clicking on the Paypal button on the top left ^-^

See you later for new Papercrafts *o*

PS: it seems that when I answer to the comments people aren't aware that I answered them so if you have any questions, if you want to share your complete models with me, just send me a mail to : hellswordpapercraft@gmail.com

_________

Bien le bonjoir tout le monde !!

C'est parti pour continuer ma série de PapercraftFairy Tail et cette fois-ci, il s'agit dErza Scarlet, la mage rousse changeuse d'armure !!

LE MODELE







Tout comme pour Natsu ce modèle est étonnamment simple MAIS seules les mains risquent de poser problème donc faites attention !

Difficulté: Moyen

Taille:

H: ~33cm
W: ~15,5cm
D: ~13,5cm

Téléchargement : https://www.mediafire.com/?3k8eh6cgsbjkndk

J'espère sincèrement que vous appréciez ce modèle et que vous aimerez l'assembler !

Si vous aimez mon travail, n'hésitez pas à me soutenir avec une donation Paypal en cliquant sur le bouton en haut à gauche prévu à cet effet ^-^

A plus tard pour de nouveaux Papercrafts *o*

PS: il semblerait que lorsque je répond aux commentaires, les gens ne voient pas que je leur ai répondu, donc si jamais vous avez la moindre question, que vous voulez partager avec moi vos modèles assemblés, n'hésitez pas à m'envoyer un mail à : hellswordpapercraft@gmail.com



4 comments: